SKRIVET: 2011-07-08, kl 00:28:31 | PUBLICERAT I: Allmänt

Kalvsviiiiik

Idag så åkte vi moppe som vanligt till stallet. Jag var först på sjukhuset dock och fick dropp. Sen så drog vi. Vi åkte förbi hööks och shoppa. Sen till pappa och snodde fika haha. Sen till stallet :) Idag så red jag Åsnan, tack så otroligt mycket Emma :D Det var grymt snällt! Red barbacka på Kalvsviksängarna.. Ja, haha hur ska jag förklara detta. Han sprang runt med mig typ haha. Nej men åsnan var lite åsnig. Flög dock aldrig av! WOHO!

Skrittade och travade mest. Han är så OTROLIGT skumpig och på det så är han OTROLIGT svår att rida. Men lyckades iaf lite, han sprang inte med huvudet i vädret hela tiden. Så jag är faktist nöjd. Men sen så fick Emma för sig att jag skulle galoppera och jaaa... Inga kommentarer på det hahah! Det är bara Emma och Gullman som får uppleva det. Så skulle Emma hoppa upp och galoppera lite, jävla åsne häst galopperar typ på stället hur jävla lungt som hellst... DUMMA ÅSNA! Haha nej jag skoja bara. Som sagt jag flög iaf inte av, det är huvudsaken. Och jag hade grymt roligt och det är också huvudsaken tycker jag :D









Och så satt mamma upp så blev åsnan en ängel igen... ;)



Diggar bilden, den blev ganska ball faktist hehe :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Grymt fina bilder! Vad har du för kamera? :b

2011-07-09 @ 11:01:26
URL: http://equestrian.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0