SKRIVET: 2011-08-17, kl 23:03:45 | PUBLICERAT I: Allmänt

Vart med Gabb

Idag har jag vart med Gabb. Har hoppat runt på min krycka.. skit roligt. Va roligt att vara med henne iaf. Lite snabbt om min älskade moppe olycka då. Jag va nästan precis hemma. Skulle svänga av, halkade. Fastna med foten under moppen och landade med ryggen på trotoarkanten. Åkte ambulans fort som fan in. Fick åka hem vid fyra. Så end of story :)

Imorgon så ska jag först till arbetsterapueten (som kommer döda mig). Sen till stan eller hem eller nått. Och senare vid typ halv 8-8 in till stan och gå på ung08. En kompis ska uppträda :D Så måste dit och filma lite med min krycka. Ska dit med lite polare från skolan tror jag? Haha. Vilken koll jag har.


Btw så funkar moppen fortfarande :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0