SKRIVET: 2011-08-19, kl 19:25:39 | PUBLICERAT I: Allmänt

Kryckor + Fury = ROOLIGT

Haha hittade massa gamla bilder på när jag red Fury (förra medryttarhäst). Detta var under en period när han bara skrittades, kommer inte riktigt ihåg varför. Men jag var också skadad så följde jag med Emma för att fota. Så gick vi ner till hagen för att hälsa på Fury.

Kan säga så här:

Han älskade mina kryckor. Han trodde verkligen att han kunde leka med de haha, sötnosen. Mina kryckor har just nu bitmärken från honom haha :D





Saknar denna ponny! Btw, han var grymt gosig denna dag också ;)

Kommentarer
Postat av: Jonna ♥ tanneryttarna

Söta bilder :)

2011-10-31 @ 21:25:39
URL: http://tanneryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0